سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست قرارگاه شهید مدرس در چهارمحال و بختیاری

نشست قرارگاه شهید مدرس با حضور نمایندگان مجلس و نخبگان و هیئت اندیشه ورز بسیج در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در این نشست با اشاره به ابلاغ تشکیل قرارگاه شهید مدرس از سوی سازمان بسیج از چند سال پیش، اظهار داشت: جامعه نخبگانی بسیج، هیئت‌های اندیشه ورز، فرمانده سپاه استان و اقشار بسیج و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اعضای قرارگاه شهید مدرس هستند.

وی افزود: احصای آسیب‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... در مجموعه‌های بسیج و کارگروه‌های متعدد به صورت رایگان از سطح شهرستان و استان انجام می‌شود و پس از تدوین و تبدیل به سند در اختیار دستگاه‌های مختلف برای اجرا و حل مشکلات قرار می‌گیرد.

عزیزی رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری گفت: این جلسه با محوریت بررسی مشکلات استان در زمینه‌های مختلف بود که با محوریت اساتید، نخبگان و عزیزان در بسیج و سپاه و حضور نمایندگان محترم مجلس برگزار شد تا بتوانند بر اساس مسئله محوری مشکلات استان را به طور لمی تخصیی و با همکاری بین بخشی با دستگاه‌های مربوطه به صورت جهادی و بسیجی و در واقع فوری احصاء کنند و با ایجاد یک برنامه زمان بندی شده حل کنند.

نمایندگان شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر و فارسان کیار، کوهرنگ و اردل و بروجن در مجلس شورای اسلامی در این جلسه حضور داشتند و به بیان نظرات خود پیرامون مشکلات مطرح شده از سوی کارگروه‌های هیئت‌های اندیشه ورز بسیج پرداختند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.