سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیری:

هرگونه ضعف در حوزه آموزش و پرورش پذیرفتنی نیست

استاندار فارس گفت: رکن هرجامعه‌ای نظام تعلیم و تربیت است لذا وجود هرگونه ضعف و کوتاهی در حوزه آموزش و پرورش به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

حسینعلی امیری در دیدار با مدیران کل و روسای دستگاه‌های اجتماعی، فرهنگی، حمایتی، ورزشی، هنری و آموزشی فارس، از لطف و محبت این جامعه نسبت به انتصاب خود برای سکانداری مدیریت استان فارس تشکر و قدردانی کرد و گفت: رکن رکین هرجامعه‌ای نظام تعلیم و تربیت است پس وجود هرگونه ضعف و کوتاهی در این حوزه بویژه آموزش و پرورش به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

استاندار فارس در ادامه افزود: خدمت رسانی به خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و مدافعان امنیت نظام و کشور بر همه مسئولین کشور نه یک وظیفه اداری بلکه یک وظیفه اسلامی انسانی است.

او خطاب به مسئولان دستگاه‌های حمایتی استان، اظهار داشت: یکی از توصیه‌های ویژه جناب آقای رئیس جمهور به بنده پس از جلسه هیات دولت این بوده که در استان به مددجویان بویژه به بانوان سرپرست خانواده باید توجه شود.

نماینده عالی دولت در فارس بر ضرورت توزیع عادلانه امکانات و زیرساخت‌های ورزشی استان تاکید کرد و گفت: هیچ منطقی وجود ندارد که منابع کشور زیر فشار‌های سیاسی بصورت ناعادلانه توزیع شود.

او افزود: هزینه نگهداری برخی فضا‌های ورزشی بالاست می‌بایست به سمت واگذاری قانونی این اماکن به بخش خصوصی حرکت کنیم.

امیری در باب موضوع وقف هم گفت: در فرهنگ وقف و استفاده صحیح از موقوفات به افزایش اعتماد مردم نیازمندیم پس باید رویکرد جدیدی در این زمینه داشته باشیم.

او در بخش پایانی سخنان خود یکی از مزیت‌های استان فارس و شهر شیراز را وجود مراکز دانشگاهی مختلف و متنوع و سرآمد دانست و بر توجه بیشتر در این حوزه تاکید کرد.

در ابتدای این دیدار مدیران کل گزارشی مختصر از وضعیت دستگاه خود به نماینده عالی دولت چهاردهم در استان فارس ارائه کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.