سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۱۴۹ میلیارد تومان مطالبات مراکز درمانی از سوی بیمه سلامت خراسان جنوبی

۱۴۹ میلیارد تومان هزینه‌های بیماران بستری، داروخانه‌ها ، بیماران سرپایی و نسخه از سوی بیمه سلامت خراسان جنوبی در ۶ ماهه اول سال به مراکز درمانی پرداخت شده است.

اربابی مدیر کل بیمه سلامت خراسان جنوبی به مناسبت هفته سلامت در جمع خبرنگاران گفت: برای تسویه مطالبات داروخانه‌های استان ۳۱ میلیارد تومان پرداخت شده است که پرداخت مابقی مطالبه همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به مراجعه ده هزار و ۱۲۵ بیمار برای بستری به بیمارستان‌های استان افزود: ۱۵۵ میلیارد تومان هزینه سهم بیمارستان‌ها این مدت نیز پرداخت شده است.

اربابی همچنین از قرارداد با بیمه سلامت با ۷۱۰ مرکز درمانی خبر داد و گفت: مراکز ترک اعتیاد نیز مشمول بیمه سلامت هستند که در حال حاضر ۷۵ موسسه ترک اعتیاد در استان فعالیت است و در شش ماهه اول سال ۷۰۰ میلیون تومان به آنها از شوی بیمه سلامت پرداخت شده است

مدیر کل بیمه سلامت خراسان جنوبی همچنین از تحت پوشش قرار دادن افراد معلول زیر پوشش بهزیستی و ارائه خدمات به جامعه هدف معلولان خبر داد و اظهار کرد: توانمندسازی معلولان، بینایی سنجی، گفتارسنجی، ویزیت معلولان، کاردرمانی و فیزیوتراپی از جمله خدماتی است که به ۱۱هزار و ۹۱۵ مددجویی که دارای نشان هستند در استان اعطا شده که ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، گلباران و غبارروبی گلزار شهدا، بازدید از شهرستان‌ها، حضور در میز خدمت و مراسم نماز جمعه را از برنامه‌های هفته بیمه سلامت در استان اعلام کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.