سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروند خبرنگار خراسان رضوی؛

گلایه ورودی‌های جدید رشته پرستاری دانشگاه آزاد مشهد از افزایش شهریه

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از افزایش شهریه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برای ورودی‌های جدید رشته پرستاری خبر داد.

این روز‌ها دانشجویان دانشگاه آزاد از افزایش چندبرابری شهریه سخن می‌گویند؛ چند روز گذشته دانشجویان رشته پزشکی از افزایش ۳ برابری شهریه برای ورودی‌های جدید گلایه کردند اکنون پذیرفته شدگان رشته پرستاری در دانشگاه آزاد مشهد با ارسال پیام نارضایتی خود را اعلام کردند و درخواست رسیدگی دارند.

به گفته شهروند خبرنگار ما در دفترچه انتخاب رشته سال ۱۴۰۳ به اینگونه اعلام شده است که شهریه رشته پرستاری مبلغ ۴۵ میلیون تومان در سال اول می‌باشد و در سال‌های آتی مشمول افزایش سنواتی خواهد شد. اما این مبلغ تنها برای دانشجویان جدیدالورود در تهران است و در واحد‌های دیگر تا حدود ۱۰ درصد تغییر دارد.  

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و احترام؛  شهریه رشته پرستاری دانشگاه‌های آزاد آن چیزی که داخل دفترچه انتخاب رشته اعلام کرده بودند نیست در واقع دو برابر شده است و اکثر افراد از این اتفاق بی خبر بودند و فکر می‌کردند طبق دفترچه انتخاب رشته سالی ۴۵ میلیون تومان و به عبارتی ترمی ۲۲.۵ میلیون هست در حالی که دانشگاه آزاد مشهد رشته پرستاری را با سالی ۹۰ میلیون تومان و ترمی ۴۵ میلیون تومان ثبت نام می‌کند. به هر شهری هم که زنگ میزنیم در حد ۲۵ میلیون ترمی گفته می‌شود در حالی که دانشگاه آزاد مشهد به ما گفت هنوز به آنها ابلاغ نشده  است.
کسانی که انتخاب رشته کردند به دلیل بندی بود که داخل دفترچه انتخاب رشته گفته شده بود سالانه حدود ۴۵ میلیون و این ضدونقیض و افزایش وحشتناک شهریه‌ها اصلا منطقی نیست.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.