شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام از مشکلات گوناگون دانش آموزان هنگام ثبت نام در برخی از مدارس گلایه کردند و از مسئولان درخواست رسیدگی دارند.

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید هستیم و مدتی است والدین دغدغه آماده سازی فرزندانشان را برای رفتن به مدرسه دارند، اما در میانه راه با مشکلاتی مانند دریافت پول در مدارس دولتی هزینه سرویس مدارس و همچنین شهریه بالای برخی از مدارس مواجه شدند.

آنها با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها
سلام وقت بخیر؛ فرزند بنده مقطع دوازدهم در هنرستان ولی عصر تحصیل می‌کند متاسفانه پول به حساب مدرسه واریز کردم اگر واریز نمی‌کردم ثبت نام نمی‌کردند. ۲ میلیون تومان بابت ثبت نام پرداخت کردم و پول کتاب را هم جداگانه پرداخت کرده بودم تا جایی که بنده اطلاع دارم این وجهی که پرداخت شد کمک به مدرسه نیست. اعتراض کردم، اما گفتند اگر واریز نکنیم ثبت نام انجام نمی‌شود. حتی از مدرسه درخواست کردم دستگاه کارت خوان در اختیار بنده بگذارند تا به این شکل پرداخت کنم، اما اجازه ندادند و شماره کارت دادند و از این طریق وجه را پرداخت کردم. چند بار با آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهر قم هم تماس گرفتم، اما پاسخگو نبودند.


مشکلات مدارس دولتی مشهد مقدس را پیگیری کنید:

۱- هزینه سرویس مدارس را گفتند تحت نظر شهرداری است و مدرسه مسئولیتی ندارد ولی همان شرکت سال قبل، داره علی الحساب ۳ میلیون می‌گیرد!

۲- دبیرستان هیت امنایی در پردیس از تیر ماه پیش ثبت نام کردیم و مرداد مدارک کامل شده، الان مدارک را تحویل دادند گفتند جا نداریم ثبت سیدا نمی‌شود. قضیه چی است اول مدارک تحویل میگیرند بعد اینطور میکنند؟! بچه‌هامونو کجا ببریم قابل ذکر هست معدل دانش آموز بالا و در محدوده هستیم. اداره ناحیه ۴ هم گفتند ببرید غیرانتفاعی مدارس این ناحیه پر شده هیچ کس پاسخگو نیست متاسفانه!

۳- بنده پسرم دیرآموز است بردم مدرسه مخصوص دیرآموزان گفتند ۳۲ میلیون باید بدید یک مرد کارگر مگر چقدر حقوق می‌گیرد چرا نظارتی انجام نمیشه؟

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار