سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداری در پوشش مطب طب سنتی در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از دستگیری فردی که با ترفند درمان با طب سنتی، طلسم شکنی و رمالی اقدام به کلاهبرداری از یکی از شهروندان کرده بود، خبر داد.

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان قزوینی مبنی بر اینکه فردی کلاهبردار با ترفند طب سنتی و طلسم شکنی مقداری طلا به ارزش بیش از  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده، موضوع در دستور کار ماموران پلیس کلانتری ۱۲ بازار قرار گرفت.

وی افزود: شاکی که مدت یکسال است به علت مشکلات جسمی به درمان طب سنتی روی آورده و در این مدت با فردی که در یکی از خیابان‌های قزوین مطبی با عنوان طب سنتی دایر کرده بود و هر ۱۰ روز از شهر قم برای ویزیت بیماران در این محل حاضر می‌شود، آشنا شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با بیان اینکه برابر اظهارات شاکی، این فرد کلاهبردار به بهانه طلسم شکنی و انرژی درمانی مقداری طلا به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از مالباخته کلاهبرداری کرده است، عنوان کرد: پس از تایید صحت و سقم اظهارات شاکی، ماموران با هماهنگی قضایی و با اعزام به محلی که در آن تجویز دارو‌های گیاهی، حجامت، انرژی درمانی، ماساژ، فروش قرص و عرقیجات، دعانویسی و رمالی برای مراجعان که اکثر آنها خانم‌های جوان بودند را پلمب و متهم را با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ خدایی با بیان اینکه شهروندان برای دریافت خدمات پزشکی به مراکز مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بایستی مراجعه کنند، افزود: گاهی اوقات، افراد شیاد و کلاهبردار در پوشش‌های قانونی و مذهبی و جعل اسناد، اقدام به اجاره اماکن و نصب تابلو‌های دروغین کرده و جان، مال و حیثیت افراد را در معرض خطر قرار می‌دهند.

برچسب ها: طب ستنی ، کلاهبرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.