سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موافقت با افزایش طبقه پیلوت در طرح نهضت ملی مسکن کنگاور

در جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه با پیشنهاد فرماندار گنگاور مبنی بر افزایش طبقه پیلوت در ساختمان‌های طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان موافقت شد.

ایرج صادقی فرماندار کنگاور اظهار کرد: در جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه، مطالبه جدی مردم برای افزایش طبقه پیلوت در طرح هزار و ۶۰۰ واحدی کنگاور را مطرح کردیم که مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

وی  در ادامه از پیگیری برای آبرسانی و گازرسانی به مسکن ملی این شهرستان نیز خبر داد و گفت: اجرای طرح‌های آبرسانی و گازرسانی به ۱۲۸ واحد مسکن ملی شهر کنگاور توسط آب و فاضلاب و شرکت گاز در حال انجام است که با بهره‌برداری از این طرح ساکنان مسکن ملی از نعمت آب آشامیدنی و گاز پایدار برخوردار می‌شوند.

صادقی بر خانه‌دار شدن افراد زیرپوشش کمیته امداد، بهزیستی و خانواده‌های شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: ساخت مسکن برای خانواده‌های زیرپوشش نهاد‌های حمایتی برعهده بنیاد مسکن است و همچنین کارگروهی ویژه برای کمک به بنیاد شهید در استان تشکیل شده تا خانواده‌های شهدا و ایثارگری که تاکنون تسهیلات مسکن دریافت نکرده‌اند، بتوانند خانه‌دار شوند.

۵۸ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه در حال ساخت است که از این تعداد ۲ هزار و ۱۲۸ واحد آن در شهرستان کنگاور است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.