سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگترین مشکل سیستان و بلوچستان نبود شرکت‌های مادر و مراکز اقتصادی در این منطقه است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از بزرگترین مشکلات این استان نبود شرکت‌های مادر، هلدینگ و مراکز اقتصادی است.

خلیل احمد سلامی در نشست وبیناری با مدیران و معاونان ادارات کل و فعالان اقتصادی، معدنی و صنعتی استان‌های کشور، ضمن تقدیر از نگاه ویژه دولت بویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای فعال‌سازی واحدهای نیمه فعال و غیرفعال استان‌ها در حوزه‌های صنعتی و معدنی و تولیدی اظهار کرد: در گام اول طی ۱۰ روز اخیر واحدهای معدنی، صنعتی و تولیدی چهار شهرستان زاهدان(نصرت آباد و حصاروئیه)، خاش، میرجاوه و تفتان با همکاری بخشداران، فرمانداران و مسوولان مورد بررسی قرار گرفت.

خلیل احمد سلامی یکی از بزرگترین مشکلات سیستان و بلوچستان را نبود شرکت‌های مادر، هلدینگ و مراکز اقتصادی عنوان کرد و افزود: در این راستا نیازمند همکاری وزارتخانه و سایر ادارات کل در استان‌های برخوردار برای ارتباط دادن واحدهای صنعتی و معدنی این استان با واحدهای سایر استان‌ها هستیم.

رونق اشتغال استان‌ها در گرو ارتباط واحدهای کسب و کار با مراکز مرتبط بزرگ ملی

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست وبیناری گفت: رونق اشتغال استان‌های کم برخوردار، در گرو ارتباط واحدهای کسب و کار با مراکز مرتبط ملی است.

محمود کریمی بیرانوند بیان کرد: با توجه به اینکه در برخی از استان‌ها، شرکت بزرگ، هلدینگ و یا مراکز و نهادهای اقتصادی قابل توجه خاصی وجود ندارد، در راستای رونق واحدهای معدنی، صنعتی و تولیدی با نقاط برخوردار کشور باید با واحدهای فعال اقتصادی در بخش‌های مورد نیاز آن خطه‌ها، ارتباط گیری و از توان و ظرفیت آن‌ها بهره گیری کرد.

وی ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نهادها، ادارات و مراکز زیر مجموعه در راستای توسعه اشتغال و کارآفرینی در جامعه با تمام توان پای کار بوده و خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.