سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تئاتر خیابانی الهام‌بخش مدیران اجرایی برای رسیدن به راه‌حل مشکلات است

مدیرکل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره تئاتر خیابانی مریوان، بستر بیان دغدغه‌های جامعه، بدون واسطه با حضور و برای مردم و الهام‌بخش مدیران اجرایی برای رسیدن به راه حلی برای دغدغه هاست.

حمید نیلی در مراسم اختتامیه هفدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان، مهمترین پیام این جشنواره را امنیت، نشاط، همدلی و مهربانی دانست و افزود: در طول این چند روز اجرای تئاتر خیابانی، به وضوح شاهد آن در مریوان بودیم.

وی با قدردانی از دبیرخانه جشنواره هفدهم و مدیران استان کردستان برای برگزاری شایسته این جشنواره، ابراز امیدواری کرد سال بعد این جشنواره باشکوه‌تر و بهتر از امسال برگزار شود.

مدیرکل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یاد و خاطره شهدای مقاومت و شهید نیلفروشان را هم گرامی داشت.

به گفته نیلی تئاتر خیابانی هنری است که هنرمندان مردم را برای حل مشکلات و معضلات دعوت می‌کنند و در این چند روز نشاط و سرزندگی مریوان وصف ناپذیر بود.

وی یادآور شد: در تئاتر خیابانی، این هنرمندان هستند که به سراغ مردم می‌روند و دقایقی که با مردم سپری می‌شود باید کوتاه باشد تا مطلب مطرح و جمع بندی شود و امیدواریم هنرمندان در سال‌های آینده به این نکته مهم توجه کنند.

مدیرکل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حضور چشمگیر گروه‌های خارجی در این دوره هم تشکر کرد و افزود: امیدواریم جشنواره هجدهم، در حوزه بین الملل پررونق‌تر از امسال باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.