سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار:

۲۴ مدرسه روستایی شهرستان سیروان تعمیر و تجهیز شد

فرماندار شهرستان سیروان گفت: ۲۴ مدرسه روستایی این شهرستان با مشارکت کارخانه سیمان ایلام در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی تعمیر و تجهیز شده است.

محمدباقر شریفی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت سیمان تهران، اظهار کرد: شرکت سیمان تهران در طی سال های گذشته نگاه بسیار خوبی در راستای کمک به مناطق مختلف این شهرستان داشته است.

وی با قدردانی از گرشاسبی مدیرعامل شرکت سیمان تهران در راستای تأمین بخشی از سیمان مورد نیاز مسجد ایلامی‌های مقیم مرکز، تصریح کرد: اعتبارات این شهرستان جوابگوی رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان نبوده و لازم است که شرکت‌ها و صنایع فعال در زمینه تحقق مسئولیت‌های اجتماعی برای ارتفای زیرساخت‌ها، توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

فرماندار شهرستان سیروان ابراز کرد: با رایزنی‌های انجام شده، مقرر شد که شرکت سیمان ایلام در خصوص تامین سیمان به شهرداری لومار و دهیاری‌های سطح شهرستان کمک کند، افزود: شرکت سیمان ایلام سال گذشته ۱۲۰ میلیارد ریال در راستای مسئولیت‌های اجتماعی برای تعمیر و تجهیز مدارس این شهرستان به آموزش و پرورش کمک کرده است.

شریفی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۴ مدرسه روستایی سیروان تعمیر و تجهیز شدند، گفت: احداث، تعمیر و بازسازی مراکز بهداشتی و درمانی و خانه های بهداشت سطح شهرستان، پایگاه اورژانس ۱۱۵ کارزان و مرکز درمانی شهر لومار از جمله پروژه‌هایی است که در این شهرستان نیاز به تزریق اعتبار دارند.

شهرستان سیروان در فاصله ۵۰ کیلومتری از مرکز استان ایلام قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.