سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پاسخ به باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

معرفی ۸۰۰ واحد صنفی مشاور املاک بدون پروانه در نیمه نخست سال

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: در سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی و در نیمه اول امسال هم ۸۰۰ واحد صنفی مشاور املاک بدون پروانه را به سازمان بازرسی معرفی کرده‌ایم.

کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تعداد مشاوران املاک بدون پروانه در تهران گفت: در سال گذشته ۲ هزار و۵۰۰ واحد مشاور املاک غیر مجاز شناسایی و به بازرسی معرفی شد و در ۶ماه ابتدای امسال هم ۸۰۰ واحد شناسایی شده و به بازرسی معرفی شده اند.

وی ادامه داد: ۲هزار و ۵۰۰  واحد مشاور املاک  بدون پروانه کسب  در سال گذشته شناسایی و بسیاری از آنها پلمب شد و امسال هم در تمامی مناطق گشت های ویژه  گذاشته شده و۱۵۰ نفره به عنوان  بازرس ورود کردند.

وی با بیان اینکه بازار اجاره مسکن در نیمه اول امسال بین ۱۵تا ۳۰ درصد رشد قیمتی داشته است گفت: بازار خرید وفروش مسکن در رکود است و پیش بینی می شود در نیمه دوم امسال بازار خرید وفروش مسکن همچنان ثابت باشد.

رئیس اتحادیه املاک تهران اظهار کرد:  تمدید اجاره مسکن امسال در مقایسه با سال گذشته بیشتر مشهود بوده است و با توجه به راه اندازی سامانه خودنویس سقف اجاره توسط خود مردم بیشتر رعایت شده است.

پشت بام نشینی را به شدت تکذیب می کنم

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان ما پشت بام نشینی نداریم و من به شدت این موضوع را تکذیب می کنم  گفت:اگر هم باشد مربوط به کارگران فصلی است که آن هم به عنوان زندگی نیست بلکه در قالب محل کار اقدام به سکونت می کنند.

خبرنگار:محبوبه کباری 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.