سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرایط برای سرمایه گذاری اوقاف در خوزستان فراهم است 

رئیس سازمان شیلات ایران گفت: شرایط برای سرمایه گذاری اوقاف در استان خوزستان فراهم است و بر استفاده بهینه از این فرصت‌ها در عرصه تکمیل زنجیره ارزش آبزیان و اقتصاد دریا محور به ویژه ایجاد مراکز تکثیر و نرسری ماهیان دریایی و میگو و پرورش ماهی در قفس در خوزستان تاکید کرد.

سید حسین حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران در ادامه سفر‌های استانی وارد خوزستان شد و ظرفیت‌های حوزه آبزی پروری استان و شهرستان دزفول را مورد بررسی قرار داده و بر فعال سازی تمامی ظرفیت‌ها تاکید کرد.

سید حسین حسینی در این باره بیان کرد: در سالی که مزین به جهش تولید با مشارکت مردمی است تحقق برنامه هفتم توسعه و حضور مردم در اقتصاد و عرصه تولید در دستور کار است.

وی ادامه داد: استان خوزستان از ظرفیت‌های بالای شیلاتی برخوردار است و می‌بایست برای تامین آبزیان با توجه به محدودیت‌های آب شیرین در حوزه آبزی پروری فعالیت‌های ویژه‌ای در حوزه اقتصاد دریا پایه صورت گیرد.

حسینی با اشاره به اینکه شرایط برای سرمایه گذاری اوقاف در استان خوزستان فراهم است بر استفاده بهینه از این فرصت‌ها در عرصه تکمیل زنجیره ارزش آبزیان و اقتصاد دریا محور به ویژه ایجاد مراکز تکثیر و نرسری ماهیان دریایی و میگو و پرورش ماهی در قفس در خوزستان تاکید کرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز در ادامه گفت: پس از ارزیابی طرح‌های پیشنهادی استان خوزستان توسط کمیسیون سرمایه گذاری سازمان اوقاف سعی به اقدام خواهیم داشت.

مدیر کل شیلات خوزستان همچنین ضمن تشریح قابلیت‌های بالقوه استان از مناطق سردسیر شمالی تا مناطق گرمسیر جنوبی و نوار ساحلی مهمترین زمینه‌های سرمایه گذاری استان را مطرح کرد.

برچسب ها: شیلات ، آبزی پروری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.