سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی فارس:

۸۶۸ اثر ویژه جایزه شیراز به دبیر خانه سومین جشنواره بین المللی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی ارسال شد

مدیرکل میراث فرهنگی فارس از دریافت ۸۶۸ اثر ویژه جایزه شیراز به دبیرخانه سومین جشنواره بین المللی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی خبر داد و گفت: این تعداد آثار از ۲۴۰ نفر شرکت کننده به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس امروز ۲۴ مهر ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سومین جشنواره بین المللی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی آبان ماه در شیراز برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این جشنواره بین المللی جایزه ویژه شیراز طراحی شده است که طبق فراخوان ارائه شده تعداد شرکت کنندگان ۲۴۰ نفر و جمع آثار ارسالی به بخش «جایزه ویژه شیراز» نیز به ۸۶۸ اثر رسیده است.

او با بیان اینکه در جایزه ویژه شیراز شرکت کنندگان در ۹ بخش به رقابت می‌پردازند، افزود: بیشترین آثار ارسالی هنرمندان و شرکت کنندگان به بخش جایزه شیراز این جشنواره بین المللی به بخش‌های عکس و آثار تلویزیونی اختصاص داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: در بخش جایزه شیراز ۳۸۸ قطعه عکس از ۴۸ شرکت کننده و در بخش آثار تلویزیونی هم ۱۶۰ اثر از ۵۱ شرکت کننده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 ثابت اقلیدی بیان کرد: در بخش تولید محتوای مجازی، ۱۰ نفر با ۱۹ اثر؛ در بخش موسیقی ۵ نفر با ۹ اثر، در بخش نمایش ۱۰ نفر با ۲۱ اثر همچنین در بخش آثار مکتوب ۳۴ نفر با ۶۴ اثر و آثار تجسمی هم ۴۲ نفر با ۱۳۸ اثر و آثار سینمایی ۱۶ نفر با ۲۳ اثر و آثار رادیویی ۲۳ نفر با ۴۶ اثر در بخش جایزه ویژه شیراز حضور دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: هم اکنون این آثار در مرحله داوری قرار دارند و طبق برنامه ریزی‌ها برترین‌های آثار هر بخش در مراسم اختتامیه سومین جشنواره بین المللی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی معرفی خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.