سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت وفاق جمعی نمایندگان برای حل مشکلات آذربایجان غربی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: برای حل مشکلات استان، نمایندگان مجلس باید وفاق جمعی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت: خداوند بر ما لطف کرده و این حیات را بر ما عطا فرموده لذا ما باید قدر این نعمت را بدانیم و شاکر درگاه الهی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، با اشاره به آیه «لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعًا مَا أَلَّفْتَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَٰکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَیْنَهُمْ ۚ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ» افزود: درست است مردم به شما عزیزان رای داده و برگزیده اند لکن قلوب مردم را خداوند به سمت شما هدایت نموده است.

امام جمعه ارومیه تصریج کرد: جلب رضایت مردم مهم است و ما باید در تلاش باشیم تا جلب کنیم لکن این امر بدون در نظر گرفتن جلب رضایت الهی ذره‌ای ارزش ندارد. ما امروز اگر در مسیر الهی قدم برنداریم همین مسئولیت بر ما وزر و وبال خواهد شد.

وی با اشاره به کلام امیرالمومنین «: مَنْ أَصْلَحَ مَا بَیْنَهُ وَ بَیْنَ اللَّهِ، أَصْلَحَ اللَّهُ مَا بَیْنَهُ وَ بَیْنَ النَّاسِ» گفت: ما باید از تاریخ درس بگیریم، خیلی از مسئولین آمدند و رفتند، یک روزی نام و سمتی داشتند ولی اکنون هیچ. مسئولی برنده است که ارتباطش را با خداوند تبارک و تعالی درست کند. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی شاه کلید موفقیت در امور را رعایت تقوا دانست و گفت: من این را به همه مسئولین بیان می‌کنم که اگر کسی تقوا را رعایت کند و خداترسی داشته باشد خداوند او را چه در زندگی شخصی چه در مدیریت‌های کلان موفق خواهد کرد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به آیه «وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَىٰ آمَنُوا وَاتَّقَوْا لَفَتَحْنَا عَلَیْهِمْ بَرَکَاتٍ مِنَ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ» گفت: امروز اگر ما عملکرد خود را اصلاح کنیم، خداوند عنایت خود را شامل ما خواهد نمود و مشکلات را حل می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر اهتمام ویژه نمایندگان مجلس بر حل مشکلات اقتصادی مردم تاکید کرد و گفت: در مجمع نمایندگان بایدصف بندی‌ها و موضوعات قومی کنار گذاشته شود. ما باید تفکر ملی داشته باشیم. امروز مهم‌ترین مسئله کشور اقتصاد است و مجلس باید با دولت دست در دست هم دهد تا این مشکل حل شود. 

وی به عمده‌ترین مشکلات استانی نیز اشاره کرد و گفت: مشکلات موجود در حوزه گمرک و صادرات، کمبود آب، محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین مشکلات عمده استان است که همه نمایندگان باید برای حل آن کمر همت ببندند.

امام جمعه ارومیه به موضوعات گردشگری و معادن استان نیز اشاره نمود و افزود: گردشگری و معادن ظرفیت خوبی دارند که باید بر روی آن‌ها سرمایه گذاری شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: امروز برای حل مشکلات استانی، نمایندگان باید وفاق جمعی داشته باشند و هرکجا هم لازم باشد حقیر کنار شما بوده و از شما حمایت می‌کنم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.