سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبردار حرفه‌ای در دام پلیس

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبرداری که با فریب دادن افراد سالخورده، از کارت بانکی آن‌ها سرقت می‌کرد خبر داد.

سرهنگ"محمد افشار" سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری به شیوه فریب دادن افراد سالخورده و برداشت مبالغ از کارت عابر بانک آن‌ها در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱۸ ستارخان، دستگیری کلاهبردار در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پس از بررسی محل سرقت و بازبینی دوربین‌های مداربسته، متوجه شدند سارق با فریب دادن افراد مسن کارت عابر بانک آن‌ها را سرقت می‌نماید که با اقدامات فنی پلیسی و شیوه‌های نوین کشف جرم هویت سارق شناسایی شد و تصویر متهم در اختیار تمامی واحد‌های گشت انتظامی و عملیاتی قرار گرفت.

سرهنگ افشار ادامه داد: تیم عملیات کلانتری ۱۱۸ ستارخان متهم را در حین فریب یکی از شهروندان سالمند رویت کرد که بلافاصله متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی ابراز داشت: در بازرسی اولیه تعداد ۱۰ کارت بانکی کشف شده و کلاهبردار به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری و فریب دادن افراد سالخورده اعتراف کرده و از کارت عابر بانک یکی از شکات مبلغ هفتصد و پنجاه میلیون ریال برداشت نموده است و تا کنون ۱۰ نفر از شکات شناسایی شده‌اند و در مجموع مبلغ یک میلیارد ریال از مالباختگان سرقت شده است.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: تحت هیچ شرایطی کارت بانکی خود را به همراه رمز آن در اختیار افراد دیگر قرار ندهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.