رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف زمین خواری هزار متری خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این زمین خواری را ۱۴۰ میلیارد تومان برآورد کردند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ  گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد شخصی که از جاعلین حرفه‌ای بوده با همکاری یکی از سردفتران دفترخانه‌های تهران اقدام به سندسازی و جعل دفاتر و انتقال یک قطعه زمین با متراژ یک هزارمتر واقع در خیابان جانبازان غربی کرده بود که کارآگاهان پلیس متهمان را شناسایی و در یک اقدام هماهنگ و منسجم دستگیر کردند.

وی ادامه داد: طی تحقیقات بعمل آمده از سردفتر در خصوص موضوع پرونده و مواجهه با دلایل و مدارک مثبته و مستدل، در نهایت لب به اعتراف گشوده و پذیرفت با همکاری شخصی که از جاعلین حرفه‌ای و دارای چندین فقره پرونده جعل و زمین خواری و کلاهبرداری بود، اقدام به سندسازی وجعل دفاتر و انتقال این زمین نسبت به تصرف آن اقدام کرده است.

سرهنگ افشاری تاکید کرد: با توجه به اعتراف نامبرده به بزه ارتکابی جهت تعیین و تکلیف به مرجع قضایی منتقل و تحقیقات لازم جهت شناسایی و دستگیری سایر همدستان متهمان در حال انجام است.

وی از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند و موارد را به پلیس امنیت اقتصادی پایتخت اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار