سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عدالت فضای آموزشی در مدارس سنندج برقرار شود

فرماندار سنندج گفت: عدالت آموزشی و تامین فضای آموزشی در مناطق حاشیه‌ای، روستایی و محروم شهرستان همانند مناطق مرکزی برقرار شود.

حسن عسکری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سنندج، ضمن تبریک کسب رتبه اول آموزش و پرورش ناحیه ۲ و رتبه سوم ناحیه یک سنندج در ارتقای معدل امتحانات نهایی در استان، اظهار کرد: کسب این عناوین  ناشی از تلاش جدی مجموعه آموزش و پرورش و نشان دهنده ارتقای کیفی آموزش  است.

وی گفت: آموزش و پرورش با همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های  دست اندرکار، جلساتی به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و نظارت بر مدارس برگزاری کنند.

فرماندار سنندج به لزوم  پیش‌بینی سوخت جایگزین قطعی احتمالی گاز در مدارس در شرایط بحرانی اشاره کرد و افزود: برای این موضوع باید یک طرح آماده جایگزین در نظر گرفته شود مثلا در  مدارسی که جمعیت دانش آموزی آن زیاد است موتورخانه‌ها دوگانه‌سوز شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج نیز در این جلسه گفت: ناحیه ۲ سنندج در کسب میانگین نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم سال تحصیلی گذشته، با رشد قابل توجهی در مقایسه با مدت پارسال رتبه اول استان را کسب کرده و ناحیه یک سنندج به رتبه سوم دست یافته است.

محمد سعید کنعانی از تحویل چند پروژه ساخت و نوسازی مدارس در شهر و روستا‌های شهرستان سنندج خبر داد و افزود: چند مورد نوسازی و ساخت مدارس تا پایان مهر ماه سال جاری افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه فرمانداری سنندج در تجهیز خوابگاه دخترانه کوثر سه میلیارد ریال کمک کرده است، گفت: در حال حاضر برای به بهره‌برداری و اسکان دانش‌آموزان به ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و از خیرین می خواهیم برای تسریع در روند کار،  کمکهای خیرخواهانه خود را دریغ نکنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.