سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رنگین‌بان پلدختر به عنوان قطب شیلات معرفی شود

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه رنگین‌بان پلدختر به عنوان مکانی مناسب برای صنعت شیلات و آبزیان به کشور معرفی شود.  

سید حمیدرضا کاظمی شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید رئیس اوقاف و امور خیریه کشور از طرح مجتمع ماهیان خاویاری پلدختر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیرساختی در حدود ۹ هکتار برای تولید ماهیان خاویاری و طرح مزارع شیلات و ماهیان در نظر گرفته شده است و تلاش می‌کنیم بتوانیم دستگاهی که توان سرمایه‌گذاری قابل توجهی دارد، پیدا کنیم.

وی به پیگیری‌های انجام شده برای حضور رئیس اوقاف و امور خیریه کشور به پلدختر اشاره کرد و افزود: رئیس اوقاف کشور به پلدختر آمد و اگر اوقاف سرمایه‌گذاری را بپذیرد مقدمه‌ای برای توسعه و گسترش مزارع آبزیان در حاشیه رودخانه سیمره است که از ابتدای چم‌مهر تا پاعلم ادامه دارد و درصورتی که این طرح موفق باشد قطعاً سرمایه‌گذاران دیگری نیز به منطقه خواهند آمد.

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای طرح مذکور می‌تواند به اقتصاد کشور و اشتغال منطقه کمک کند، عنوان کرد: شیلات استان بستر خوبی در منطقه ایجاد و زیرساخت‌هایی از جمله جاده، تسطیح زمین و حوضچه پرورش ماهی را آماده کرده است که امیدوارم این طرح بتواند به توسعه شهرستان پلدختر کمک کند.

کاظمی گفت: انتظار می‌رود با حضور رئیس اوقاف و امور خیریه کشور و تعامل شیلات این حرکت مقدمه و شروع یک سرمایه‌گذاری خوب در حوزه شیلات باشد.

وی تصریح کرد: منطقه رنگین‌بان را به عنوان یک مکان مناسبت برای توسعه صنعت شیلات و آبزیان در کشور در نظر گرفتند که امیدوارم حضور روسای شیلات و اوقاف کشور بتواند این موضوع را کمک و تسریع کند.

 

برچسب ها: شیلات ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.