سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ نانوایی در کرمان مجوز پخت نان کامل را دریافت کردند

با حضور مسئولان، مجوز پخت نان کامل با میزان سبوس ۶ درصد به سه نانوایی در شهر کرمان اهدا شد.

مجوز پخت نان کامل به سه نانوایی در شهر کرمان امروز، ۲۳ مهرماه، همزمان با برگزاری جشنواره ملی نان، با حضور مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در امور ستادی، معاون فنی معاونت بهداشتی و مسئولان استانداری و اداره کل غله استان اهدا شد.

این نانوایی‌ها مجوز پخت نان کامل با میزان سبوس ۶ درصد را دریافت کردند.

 دکتر پیام خزائلی، مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حاشیه این آیین گفت: نان کامل از نظر تغذیه‌ای ارزشمند است و هرچه میزان سبوس‌گیری آرد بیشتر باشد و به سمت آرد سفید پیش برویم، ارزش تغذیه‌ای و غذایی آن کاهش می‌یابد. 
 
وی افزود: ارزش تغذیه‌ای نان کامل بر هیچ کس پوشیده نیست و امیدواریم در جشنواره نان که از ۲۴ تا ۲۷ مهرماه برگزار می‌شود، بتوانیم ارزش غذایی این نان کامل را تبیین کنیم. 

بر اساس این گزارش، نانوایی‌هایی که امروز مجوز را دریافت کردند، به شرح زیر هستند: نانوایی تولیدکننده "سکینه ضیاءالدینی" در بلوار آزادگان، خیابان جواد الائمه، نانوایی تولیدکننده "حمید رضا رستمی" در خیابان شهید رجایی، کوچه ۴۹ و نانوایی تولیدکننده "حسن برخورداری" در انتهای خیابان ۲۴ آذر، جنب بوستان رادیو.

علاوه بر این، مجوز پخت نان کامل به نانوایی‌های واقع در خیابان شهاب بین کوچه ۴۳ و ۴۵، شهرک لاله خیابان وکیل کوچه ۲، شرف آباد بلوار قائم ۲۱ خیابان امام علی (ع)، اختیار آباد خیابان امام جنب کتابخانه ۹ دی و جاده تهران، سه‌راه سیلو جنب ناحیه انتظامی نیز پیش از این داده شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.