سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامگذاری یک مدرسه در شهر جدید سهند به نام شهید نیلفروشان

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از نامگذاری یک مدرسه در شهر جدید سهند به نام شهید نیلفروشان خبرداد.

فرهاد سعیدی در بازدید از آخرین وضعیت مدارس احداثی توسط این شرکت در شهر جدید سهند، از تحویل مدارس جدید در سال ۱۴۰۴ خبر داد وگفت: اعتبار برآورد شده برای هر مدرسه را ۴۰۰ میلیارد ریال است، با توجه به نیاز شهر جدید سهند به زیرساخت‌های آموزشی، احداث مدارس را در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم و هم‌اکنون این مدارس در حال اجرا هستند و برای سال تحصیلی بعد در خدمت نظام آموزشی قرار خواهند گرفت.
وی با اشاره به این‌که بخشی از این مدارس در فاز۴ شهر جدید سهند و برخی نیز در نزدیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال احداث است، گفت: در احداث مدارس مناطق کم برخوردار از امکانات آموزشی را در اولویت قرار داده‌ایم تا نیاز‌های شهروندان در این رابطه مرتفع شود.
سعیدی در خاتمه از نامگذاری یکی از مدارس در حال ساخت به نام "شهید سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان" در شهر جدید سهند همزمان با ایام تشییع این شهید بزرگوار خبر داد و گفت: نام این شهید بزرگوار را به عنوان الگوی مقاومت و ایثار برای دانش‌آموزان بر روی یکی از مدارس شهر سهند نهادیم تا چراغ راه آیندگان باشد.
گفتنی است، شهید سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، در حمله هوایی اخیر تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به همراه شهید سید حسن نصرالله دبیرکل فقید حزب الله لبنان به فیض شهادت نائل شد.

برچسب ها: مدرسه ، دانش آموزان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.