سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه ۳۰۰۰ میلیارد ریالی تملکات تقاطع غیرهمسطح فردوسی - صدوقی در قم

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم گفت: برای ساخت طرح تقاطع غیرهمسطح بلوار شهید صدوقی و بلوار فردوسی ۳۰۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری قم بابت تملک هزینه شده است.

علیرضا اقبالیان با اشاره به اتمام طرح ساخت تقاطع غیر همسطح محور فردوسی و بلوار آیت الله صدوقی، مدت زمان اجرای این پروژه را ۱۵ ماه اعلام کرد و گفت: در مسیر اجرای این طرح، ۲۰ قطعه زمین و ملک به مساحت ۳۴۰۰ متر مربع قرار داشت که با هزینه‌ای ۳۰۰۰ میلیارد ریالی تملک شد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم با اشاره به اینکه حدود ۵۷۰۰ متر با مالکین توافق ماده ۱۰۱ انجام شد، افزود: به جز هزینه‌های مرتبط با تملک، معاونت عمرانی شهرداری قم منابع مالی اجرای طرح را تأمین کرد.

 اقبالیان با بیان اینکه این تقاطع هم اکنون زیر بار ترافیک رفته است، اضافه کرد: با اجرای این طرح و اتصال خیابان یاسمن به بلوار فردوسی بخش دیگری از رینگ مرکزی قم تکمیل شد که نقش بسزایی در کاهش ترافیک و مدت زمان سفر‌های درون شهری خواهد داشت.

 مدیر منطقه ۴ شهرداری قم درباره دیگر طرح‌های عمرانی منطقه چهار شهرداری قم هم گفت: تقاطع غیر همسطح نیک‌اندیش تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و سه تقاطع غیرهمسطح دیگر در میدان‌های مرجعیت، سپاه و صدوقی در دستور کار قرار دارد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تهیه طرح و نقشه به زودی عملیات عمرانی طرح‌ها آغاز خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.