سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«دوست من یوکو» در شبکه امید

فیلم سینمایی «دوست من یوکو» با گویندگی ۲۱ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

این فیلم سینمایی در گونه علمی تخیلی ساخت کشور استونی در سال ۲۰۲۳ است که از شبکه امید سیما پخش خواهد شد.

مدیر دوبله این سینمایی رزیتا یاراحمدی و صدابردار آن رامین آریا شکوه است. بابک اشکبوس، رضا الماسی، دانیال الیاسی، علیرضا باشکندی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، لادن سلطان پناه، زهرا سوهانی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، سعید شیخ زاده، مهسا عرفانی، پویا فهیمی، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، علی همت مومیوند، بهمن هاشمی، آزیتا یاراحمدی و رزیتا یاراحمدی این اثر را دوبله کرده اند.

این فیلم درباره دختر بچه‌ای است که به همراه پدر و مادرش به طبیعت‌گردی رفته و در یک مرکز تحقیقات زیرزمینی گرفتار می‌شود. او به کمک هوش مصنوعی از آنجا می‌گریزد.

این اثر، یک فیلم علمی تخیلی بسیار خوش ساخت است که با داستانی خاص، تنها به سرگرمی بسنده نکرده و به محتوا و اندیشه هم توجه داشته و تلاش کرده حرفی برای گفتن داشته باشد. فیلم برنده و نامزد ۴ جایزه از جشنواره‌های سینمایی مختلف شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی امید، برای مخاطبان پخش شود.

برچسب ها: شبکه امید ، دوبله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.