سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه در سیب و سوران

رئیس اداره ورزش و جوانان سیب و سوران از برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا خاکی زهی  ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی و ورزش با اشاره به برنامه‌های این هفته، عنوان کرد: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در شهرستان سیب و سوران برنامه‌های فرهنگی و ورزشی به شکل ویژه و متنوعی اجرا خواهد شد.
 
 وی افزود: بیش از ۳۰ عنوان برنامه در شاخه‌های قهرمانی، همگانی، فرهنگی، حوزه جوانان، ورزش حوزه روستایی و تجلیل از نخبگان ورزشی به مناسب هفته تربیت‌بدنی اجرا می‌شود.
 
 رئیس ورزش و جوانان سیب و سوران با اشاره به برنامه‌های شاخص این هفته، اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، آئین رسم جوانمردی و تجلیل از اخلاق‌مداران و نخبگان ورزشی، جشنواره بزرگ ورزش، همایش بزرگ پیاده‌روی در سه بخش مرکزی، هیدوچ و پسکوه، مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی و چندین برنامه شاخص دیگر از مهم‌ترین رویدادهای اداره ورزش و جوانان شهرستان سیب و سوران به مناسبت هفته تربیت‌بدنی محسوب می‌شوند.
 
خاکی زهی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که مجموعه ورزش و جوانان شهرستان با همکاری هیئت‌های ورزشی، همراهی دستگاه‌های اجرایی شهرستان سیب و سوران و حمایت‌های ویژه و بی‌دریغ فرماندار ساعی و ورزش‌دوست سیب و سوران، هفته متفاوتی را در ورزش این شهرستان رقم بزنیم.
 
 رئیس ورزش و جوانان سیب و سوران در ادامه با تأکید به جایگاه ورزش و توجه به این هفته، خطاب به مدیران ورزشی، رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان و مدیران باشگاه‌های ورزشی، گفت: از تمام دست‌اندرکاران و مدیران ورزشی درخواست داریم در این ایام، اهم برنامه‌های اجرایی و تولیدات محتوایی خود را مدون و با جدیت اجرا کنند و هم‌زمان ویژه‌برنامه‌هایی را در دستور کار داشته باشند تا بتوانیم نمایشی از شکوه و جایگاه ارزشمند ورزش را برای جامعه داشته باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.