سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاتل هنگام دستگیری به زندگی خود پایان داد

فرمانده انتظامی خفر گفت: قاتلی که از حضور ماموران برای دستگیری خودش مطلع شده بود از خودرو پیاده و خود را به جلو یک دستگاه کامیون انداخت و به زندگیش پایان داد.

سرهنگ حجت الله احمدیان فرمانده انتظامی خفر بیان کرد: در دهم مهرماه امسال در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح جنگی در شهرستان خفر، بلافاصله گروهی مجرب از کارآگاهان پلیس با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و طی تحقیقات میدانی در محل، مشخص شد که مقتول ۳۵ ساله با خودرو نیسان در حال تردد در یکی از روستا‌های خفر بوده که توسط سرنشینان یک سواری پراید با اسلحه جنگی به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی خفر تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با جمع آوری سرنخ‌های موجود، خودرو پراید را شناسایی و طرح مهار را به منظور دستگیری قاتل اجرا کردند.

سرهنگ احمدیان اضافه کرد: قاتل که عرصه را بر خود تنگ دیده بود قبل از ایست و بازرسی از سواری پراید متعلق به خودش پیاده و خود را به جلو یک دستگاه کامیون انداخت و به زندگیش پایان داد.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو پراید یک قبضه اسلحه کلاش با مهمات مربوطه کشف شد، ادامه داد: با توجه به متواری بودن همدست قاتل، تلاش برای دستگیری او ادامه داشت که با رایزنی‌های صورت گرفته، متهم عرصه را بر خود تنگ دید و خود را به پلیس معرفی کرد.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

برچسب ها: قاتل ، قتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.