سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۷ اجرا در نخستین روز از جشنواره هفدهم تئاتر خیابانی مریوان

دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان گفت : در نخستین روز از هفدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان، ۱۷ نمایش به اجرا درآمد.

فاتح باد پروا اظهار کرد: در اولین روز از هفدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با شادی پیمایی و کارناوال و با استقبال بسیار خوب مردم، مسئولان و اصحاب رسانه آغاز شد.

وی افزود: نخستین روز هفدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان ۱۷ اجرا در پارک ملت، پارک شانو و دریاچه زریوار، میدان باوه‌ره‌شی داشت.

دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان اضافه کرد: اجرا‌های هفدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان هر روز از ساعت ۱۵ ظهر تا ۲۱ در میادین، پارک‌ها و دریاچه زریوار انجام می‌شود.

بادپروا از برگزاری  کارگاه‌های آموزشی به عنوان دیگر بخش این جشنواره خبر داد و گفت: کارگاه‌های آموزشی هر صبح با حضور اساتید و صاحب نظران برگزار می‌شود.

وی از مردم به عنوان پایه گذار اصلی جشنواره تئاتر خیابانی مریوان نام برد و افزود: امیدواریم مردم به عنوان صاحبان اصلی این جشنواره تا روز پایان با حضور گرم خود شور و حال خوبی به این جشنواره بدهند.

نمایش «کل ووجور» به کارگردانی جهانشاد زراعت از شهر بهبهان، نمایش «نگهبان آب» به کارگردانی مهدی روزبهانی از ملایر، نمایش «بالاخرە این زندگی مال کیە؟» به کارگردانی آرش رضایی از ماهشهر، «ASH» به کارگردانی عبدالحسین نوری از عراق «چاکرای ریشه» به کارگردانی علی سنا میری از شهر بوشهر، «هچل» به کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان، «جهان با من بمیر» به کارگردانی سمیه مهری از تهران، نمایش «مرده حرمت داره» اثری از پوریا کریمی از آستانه اشرفیه، نمایش «بلاخره این زندگی مال کیه» آرش رضایی از ماهشهر، نمایش «اخرین صید مرد ماهیخوار» اثر بهنام کاوه از آبادان، نمایش «عکاس‌باشی» اثر خلیل ایزدیار از سروآباد، نمایش «ریگای به ریبوار» مختار محمدی از مریوان، نمایش banana o rama به نویسندگی پیریک پیر و کارگردانی فابریس دومینسی مشترک از آلمان و کانادا،   نمایش «سفر» اثر مالک آبسالان از دهلران، نمایش «TOGETHER» به نویسندگی و کارگردانی مهدی صالحیار از تبریزنمایش «ASH» به کارگردانی عبدالحسن نوری از عراق، نمایش  «حسنک» به کارگردانی ابراهیم سرشوق از اصفهان ونمایش «چاکرای ریشه» اثری از علی سنامیری از بوشهر آثاری بود که در نخستین روز از هفدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان در حاشیه دریاچه زریبار، پارک شانو، پارک ملت، میدان امام حسین (ع) یا "باوه‌رشی" به اجرا درآمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.