سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گروه‌های مقاومت فلسطین: هدف از نسل‌کشی در شمال غزه انتقام از فلسطینیان است

گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کردند که هدف از نسل‌کشی در شمال نوار غزه، انتقام از فلسطینیانی است که از این منطقه خارج نشده‌اند.

به گزارش بامداد یکشنبه شبکه الجزیره، گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای مشترک تاکید کردند که نسل‌کشی علیه فلسطینیان در شمال غزه، دهشت افکنی آشکاری است که توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی در حال انجام است.

در این بیانیه آمده است که هدف از نسل‌کشی در شمال نوار غزه انتقام گرفتن از فلسطینیانی است که حاضر به خروج از این منطقه نشده‌اند.

گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین عنوان کردند که دشمن صهیونیستی از طریق اقدامات تروریستی و جنایات علیه غیرنظامیان در شمال نوار غزه، به دنبال فراهم کردن شرایط کوچاندن اجباری فلسطینیان است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه شنبه شب در بیانیه‌ای تاکید کرد که ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی نسل‌کشی در جبالیا و شمال نوار غزه را شدت بخشیده است.

دفتر مذکور در این بیانیه افزود که ارتش رژیم صهیونیستی به تیم‌های امدادی اجازه خارج ساختن پیکر‌های بیش از ۷۵ شهید از زیر آوار در این مناطق را نمی‌دهد. دشمن صهیونیستی به دنبال فروپاشی و نابودی کامل سیستم بهداشتی در نوار غزه از طریق خارج ساختن بیمارستان‌های شمال غزه از خدمت است.

ارتش رژیم صهیونیستی از جمعه شب تاکنون منطقه جبالیا و اردوگاه آن را در شمال نوار غزه هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۲ مهر ۱۴۰۳
لعنت خداوند بر این یهودهای کافر نجس. انشاالله نابودیشون جشن بگیریم
وحید
۰۷:۳۳ ۲۲ مهر ۱۴۰۳
می خواهند همان کاری که با سرخپوستان و مردم بومی آمریکا انجام شد را با فلسطین و لبنان و.... انجام بدهند.