سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از پروژه ساخت بزرگراه زاهدان - بم

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری‌، مهرداد عرب اول رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی دیگر از مدیران استانی وشهرستانی از قطعه ۴ بزرگراه «زاهدان - بم» بازدید کرد.

 به منظور شتاب بخشی به توسعه استان و فراهم شدن زمینه تردد ایمن کاربران جاده‌ای؛ قطعه ۴ بزرگراه «زاهدان - بم» به طول ۳۲ کیلومتر در حال ساخت می باشد و تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در جریان بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از عملیات ساخت این بزرگراه با بیان اینکه در سه سال گذشته ساخت بزرگراه در این مسیر تا نصرت آباد به اتمام رسیده است، افزود: با تدابیر اندیشیده شده به منظور توسعه بخشی هر چه سریعتر استان در سالجاری ساخت قطعه ۴ این محور به طول ۳۲ کیلومتر تا کهورک آغاز شد که امیدواریم تا پایان سال بخشی از این باند را زیر عبور ببریم.

وی تاکید کرد: با توجه به ضرورت اتصال استان سیستان و بلوچستان به صورت بزرگراه به استان های کرمان وخراسان جنوبی این اداره کل در حال حاضر در این مسیرها با تمام ظرفیت در حال فعالیت است.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: تاکنون برای ساخت بزرگراه در این مسیر مهم ارتباطی استان هفت هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای بهره‌مندی کامل این مسیر از باند دوم نیز بیش‌از ۵۵ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.