معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از بهره برداری 73طرح عمرانی و اقتصادی در پارس آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهروز ندایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: همزمان با گرامی داشت دهه مبارک فجر با حضور معاونان استاندار اردبیل ۷۳ طرح عمرانی و اقتصادی در پارس آباد با بیش از 126 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به تلاش دولت برای توسعه اقتصادی، توجه به شمال استان را با توجه به ظرفیت های بی نظیر در بخش کشاورزی، در توسعه استان مهم دانست  و گفت: توسعه زیرساخت ها بخصوص در بخش راهسازی را از جمله برنامه ریزی جهت توسعه شمال استان است و راه های مواصلاتی شمال استان به مرکز استان به بزرگراه تبدیل می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار شروع عملیات اجرایی خط انتقال گاز به ناحیه صنعتی ۱۰۰ هکتاری شماره ۲ پارس آباد را از دیگر پروژه های شهرستان پارس آباد عنوان کرد.

ندائی از آغاز عملیات اجرایی طرح آبیاری تحت فشار اراضی پایاب سد عمارت در شرق و غرب دره رود خبر داد و گفت:این طرح  به وسعت ۴ هزار و ۲۰۰هکتار و اراضی خالص به وسعت ۳ هزار و ۷۰۰ هکتار در دست اجرا است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل نیز گفت:در برنامه ریزی توسعه استان اردبیل ، سهم پرورش آبزیان و افزایش تولید آن از 9500 تن به 30 هزار تن بصورت ویژه در نظر گرفته و منابع آب مغان نیز در این برنامه ریزی گنجانده شده است.
حسین زاده افزود: صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات تولیدی و کشاورزی مغان می تواند نقش بسیار موثری در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در این بخش از شمال استان ایفا کند.

انتهای پیام/ح

آغاز عملیات اجرایی طرح آبیاری تحت فشار اراضی پایاب سد عمارت در شرق و غرب دره رود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.