سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متخلفان اقتصادی در آذربایجان‌غربی ۱۵ هزار میلیارد ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی با اشاره به رسیدگی این نهاد به ۱۳ هزار پرونده تخلفاتی در نیمه نخست امسال گفت: محکومان این پرونده‌ها به پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای انسال شعب تعزیرات حکومتی استان به ۱۳ هزار و ۷۶۱ فقره پرونده در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان رسیدگی کردند.

وی افزود: از این تعداد، ۹ هزار و ۶۴۴ فقره در بخش کالا و خدمات، سه هزار و ۵۲۹ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز و ۵۸۸ فقره مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان است.

نجف‌زاده ادامه داد: در مجموع رسیدگی به این پرونده‌ها، متخلفان اقتصادی به پرداخت ۱۵ هزار و ۴۲۹ میلیارد ریال محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی از صدور مجازات‌های غیر نقدی از قبیل ضبط کالا‌ها و ارز قاچاق و خودرو‌های حامل کالای قاچاق، تعطیلی و پلمب واحد‌های متخلف، نصب پارچه و ممهور نمودن پروانه واحد‌های متخلف به مهر تخلف، حبس بدل از جزای نقدی برای برخی از متخلفان خبر داد.

نجف‌زاده اضافه کرد: واحد‌های گشت سیار تعزیرات حکومتی با حضور دستگاه‌های نظارتی و متولیان بازار در سال جاری با انجام یک هزار و ۳۱۲ اکیپ گشت از هفت هزار و ۹۱۸ واحد بازرسی کردند که ۳ هزار و ۸۳۶ فقره پرونده تخلفاتی با میزان محکومیت ۱۳۳ میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال تشکیل شد.

شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو و درمان می‌توانند موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat ۱۳۵.ir یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند تا در سریع‌ترین زمان بدان رسیدگی شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.