سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر آذربایجان غربی در جشنواره رجایی

با برگزاری جشنواره شهید رجایی دستگاه‌های اجرایی برتر آذربایجان غربی معرفی شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی برتر آذربایجان غربی در گروه‌های ششگانه زیرساختی، تولیدی، فرهنگی علمی، سلامت و رفاه اجتماعی، اقتصادی و مالی و همچنین عمومی، امنیتی و قضایی با برگزاری جشنواره شهید رجایی معرفی شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

حسین سپهری با بیان اینکه جشنواره شهید رجایی همه ساله در راستای بررسی وضعیت فعالیتی، اقدامات و خدمات ادارات و شرکت‌های مختلف استانی در سراسر کشور برگزار می‌شود و شاخص اصلی آن، اجرای ماموریت‌های محوله و ایجاد رضایت در بین مردم است گفت: در اجرای بیست و ششمین دوره جشنواره شهید رجایی فعالیت و عملکرد ۵۱ دستگاه اجرایی و خدماتی با در نظر گرفتن شاخص‌های عمومی و اختصاصی مختلف مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

 وی افزود: با بررسی‌های کامل و دقیق صورت گرفته در گروه زیرساختی، شرکت گاز آذربایجان غربی و در گروه تولیدی و خدماتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی رتبه‌های برتر را کسب کردند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین در گروه فرهنگی، علمی و آموزشی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در گروه سلامت و رفاه اجتماعی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در گروه اقتصادی و مالی، اداره کل امور مالیاتی و در گروه عمومی، امنیتی و قضایی، اداره کل استاندارد آذربایجان غربی حائز رتبه‌های برتر شدند.

به گفته سپهری  اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه نیز در بخش  «شناسایی بازارهای هدف صادراتی استان آذربایجان غربی» در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲، از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی استان موفق به کسب رتبه برتر شد و لوح تقدیر دریافت کرد.

در جشنواره شهید رجایی آذربایجان غربی مدیران ارشد این دستگاه‌های اجرایی لوح‌های تقدیر خود را دریافت کردند.

همچنین در این آیین، از نهاد‌های دیگری نظیر فرمانداری‌های خوی، میرآباد و تکاب، شهرداری‌های ارومیه و خوی، نهاد‌های نظامی، انتظامی و امنیتی، معاونان امور اقتصادی، توسعه مدیریت و امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی قدردانی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.