سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهر مقصد اولین سفر شهرستانی استاندار

استاندار آذربایجان شرقی در این سفر بر لزوم تلاش برای اجرا و تکمیل طرح‌های راه سازی استان با استفاده از همه امکانات موجود از جمله ظرفیت‌های قانون مولدسازی و جلب مشارکت بخش خصوصی تاکید کرد.

بهرام سرمست امروز در بازدید از عملیات اجرایی طرح تعریض گردنه گویجه بئل بزرگراه تبریز_اهر گفت: تلاش برای اتمام پروژه‌های در دست اجرا در موعد مقرر یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران است.

در این بازدید اعلام شد که تکمیل طرح تعریض گردنه گویجه بئل به طول سه و نیم کیلومتر، نیازمند ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار می‌باشد که ۲۳۰ میلیارد تومان از این رقم از محل ماده ۵۶ اختصاص می‌یابد.

عملیات اجرایی این طرح مهر ماه امسال آغاز شده و بنابر اعلام موسوی، مدیر کل راه شهرسازی آذربایجان شرقی قرار است ۲ سال بعد به پایان برسد.

در این بازدید همچنین اعلام شد که طرح تعویض گردنه بزرگراه تبریز_اهر معارض ندارد و ۲۰ میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع مس سونگون به آن تخصیص یافته که تاکنون پرداخت نشده است. 

استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اهتمام برای تسریع و تکمیل بزرگراه اهر- مشکین شهر با استفاده از اعتبارات موجود تاکید کرد. 

بهرام سرمست در بازدید از بزرگراه اهر- مشکین شهر افزود: هم افزایی برای تکمیل این طرح با توجه به نقش ارتباطی آن میان استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل اهمیت مضاعف دارد.

وی اضافه کرد: بزرگراه اهر-مشکین شهر در بخشی از شهرستان اهر واقع شده که دارای ظرفیت‌های گردشگری بالاست و به همین دلیل تکمیل این طرح راهسازی با بکارگیری همه امکانات اولویت دارد.

در این بازدید اعلام شد که عملیات اجرایی بزرگراه اهر-مشکین شهر به طول بیش از ۲۰ کیلومتر از سال ۱۳۹۸ شروع شده و به کندی پیش می‌رود.

فتحی زاده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی نیز در این بازدید اعلام کرد که ۵۰ میلیارد تومان از محل توازن به این طرح اختصاص یافته است.

موسوی مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نیز اعلام کرد بزرگراه اهر-مشکین شهر، طرح ملی، بین استانی و یکپارچه است که بودجه اش قبلاً متمرکز بود، اما اکنون استانی شده است.

استاندار در بازدید از معدن گاودل اهر نیز با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری ۱۳۰۰میلیارتوانی بخش خصوصی در معدن مس گاودل با اشتغال زایی ۲۵۰ نفرمستقیم انجام میگرید گفت: با توجه به اهمیت استراتژیک این معدن انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های مرتبط خصوصاً حفاظت محیط زیست استان مجوز‌های لازم جهت بهره برداری صادر گردد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.