سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیرستان نمونه دولتی دکتر آراز سرچمی افتتاح شد

دبیرستان نمونه دولتی دکتر آراز سرچمی ۱۲ کلاسه تمام هوشمند در سه طبقه در زمینی به مساحت ۴۲۰۰ مترمربع با زیربنایی در ۲۲۰۰ متر مربع، ۳۶۰ متر دیوار محوطه، ۳۵۰۰ متر محوطه‌سازی و صرف اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان بصورت مشارکتی خیر و دولت، احداث و تجهیز شده است.

خیر نیک‌اندیش جناب آقای مهندس عزیزاله سرچمی، پدر بزرگوار مرحوم "دکتر آراز سرچمی" به یاد فرزند فقیدش، این مدرسه را احداث و دانش آموزان نمونه آن را بورسیه کرده است. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه، نقش خیرین میانه‌ای در مدرسه سازی در این شهرستان چشمگیر است.

مسعود سعادتی از افتتاح ۱۰۰ پروژه در استان آذربایجان شرقی تا پایان سال جاری، خبر داده افزود: خیران مدرسه‌ساز در ۹۷ پروژه، نقش دارند و ۷۰ درصد از اعتبار این ۱۰۰ پروژه توسط دولت تامین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه حضور خیرین در حوزه آموزش و پرورش تنها در راستای نوسازی و تجهیز نیست، اظهار کرد: بسیاری از افراد در جهت ارتقا موضوعات آموزشی نیز فعال هستند و برای برگزاری کلاس‌های فوق برنامه نیز فعال هستند.

محمدباقر هنربر فرماندار میانه نیز در این مراسم، امنیت خیرین و سرمایه گذاران را خط قرمز شهرستان خوانده گفت: هیچ مدیری در شهرستان میانه حق ندارد در کار‌هایی که خیرین و سرمایه گذاران ورود می‌کنند، مانع تراشی کرده و آنها را اسیر بوروکراسی اداری کند بلکه باید هنگی تسهیل گری و مانع زدایی کنیم.

رحیم احمدی رییس آموزش و پرورش میانه نیز با بیان اینکه امسال ۳۰۰ دانش آموز در مدرسه جدید خیرساز به تحصیل می‌پردازندگفت: پیش از این، این دانش آموزان در مدرسه‌ای مخروبه با عمر بیش از ۵۰ سال تحصیل می‌کردند.

برچسب ها: دانش آموزان ، مدرسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.