سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقاومت تمام سرزمین‌های اشغالی را برای اسرائیلی‌ها نا امن کرده است

رییس امور فرهنگی قوه قضاییه و قاضی دیوان عالی کشور گفت: نبردهای حزب‌الله در طول دهه‌های اخیر روز به روز تقویت و هوشمندانه‌تر شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعید سعدی رییس امور فرهنگی قوه قضاییه شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت علامه مجاهد سید حسن نصرالله و سردار شهید عباس نیلفروشان، در مسجد جوادالائمه اهواز اظهار کرد: کمترین دستاورد نظامی حزب الله لبنان، سرنگونی تانک های «مرکاوا» به عنوان نفوذ ناپذیر ترین تانک جهان است.

او با اشاره به ساختار نظامی حزب الله در حمایت از تمامیت ارضی لبنان و همچنین تلاش برای تداوم آسیب پذیری رژیم صهیونیستی گفت: ولایت مداری حزب الله یکی از شاخص های مهم این جنبش انقلابی است که توانسته توطئه های دشمن را خنثی کند.

حجت الاسلام والمسلمین سعدی اضافه کرد: شهید سید حسن نصرالله با پیروی از ولایت فقیه، زمینه تضعیف رژیم جنایتکار صهیونیستی را طی دهه های گذشته فراهم کرده و با دفاع از مردم مظلوم فلسطین، مسیری روشن برای آزادی قدس را ترسیم کرده است.

رییس امور فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ گفت: این عملیات گوشمالی رژیم صهیونیست بود و تداوم شرارت سران جنایتکار اسراییل، قطعا تبعات سنگین تری را برای آنها به دنبال دارد.

او یادآور شد: جبهه مقاومت و حزب الله لبنان اکنون سراسر سرزمین های اشغالی را برای رژیم صهیونیستی ناامن کرده اند و امید است به برکت خون شهدا روز به روز شاهد افزایش قدرت رزمندگان اسلام و تضعیف رژیم جعلی صهیونیستی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سعدی به دستاوردهای شهید سید حسن نصرالله و سردار شهید عباس نیلفروشان در دفاع از ملت مظلوم منطقه اشاره کرد و گفت: یاد این ۲ چهره برجسته مقاومت همیشه در اذهان ملت مسلمان ماندگار خواهد بود.

او از جریان حزب الله به عنوان یک ایدئولوژی یاد کرد و گفت: اندیشه اسلامی امام راحل و مقام معظم رهبری باعث شده تا این ایدئولوژی در منطقه ایجاد شود تا جوانان لبنانی و فلسطینی با اقتدار در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی ایستادگی کنند.

رییس امور فرهنگی قوه قضاییه اضافه کرد: ایدئولوژی حزب الله در بطن جامعه اسلامی و کشورهای منطقه نفوذ کرده است و از بین رفتنی نیست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.