سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان قهرمان مسابقات هندبال دختران نوجوان منطقه سه کشور شد

رییس هیات هندبال استان زنجان گفت: دختران نوجوان هندبالیست استان در رقابت‌های منطقه سه به میزبانی استان عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

محمدجواد پازوکی با بیان اینکه زنجان قهرمان مسابقات هندبال دختران نوجوان منطقه سه کشور شد گفت: این مسابقات با حضور استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان برگزار شد و تیم آذربایجان غربی از حضور در این رقابت ها انصراف داده بود.

وی اضافه کرد: در پایان این رقابت ها تیم هندبال دختران نوجوان استان زنجان با اقتدار تیم های اردبیل و اهر آذربایجان شرقی را به ترتیب با نتیجه ۱۵ بر سه و ۱۸ بر ۱۰ شکست داد و به مقام قهرمانی نایل شد و تیم های اهر آذربایجان شرقی و اردبیل نیز مقام دوم و سوم را کسب کردند.

این مسئول ورزشی با بیان اینکه این مسابقات و نتایج به دست آمده از ظرفیت بالای این رشته در استان در بخش پسران و دختران حکایت دارد، ادامه داد: دختران هندبالیست استان نشان داده اند ظرفیت درخشش در مسابقات سطح بالاتر را دارند.

وی با بیان اینکه یکی از معضلات هیات های ورزشی به ویژه هندبال نبود حامی مالی است، اظهار داشت: این استان ظرفیت های زیادی در حوزه ورزش به ویژه هندبال دارد و در صورت وجود حامی مالی مناسب می توان به موفقیت های بعدی امیدوار بود.

رییس هیات هندبال استان زنجان با بیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه ورزش ضروری است، خاطر نشان کرد: بازی با تیم های برتر کشوری می تواند به پویایی و رشد رشته هندبال در این استان کمک کند.

وی یادآور شد: قهرمانی دختران نوجوان زنجان در رقابت های منطقه سه کشور رخداد مثبتی است که امیدواریم با تامین منابع مالی لازم شرایط برای حضور آنان در مرحله نهایی کشوری مهیا شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.