سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صاحبان صنایع در اردبیل سوخت دوم واحد‌های تولیدی را تامین کنند

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: صاحبان صنایع دراردبیل سیستم‌های دوگانه سوز و تامین سوخت دوم را نصب و راه‌اندازی کنند.

سید سعید سید متین گفت: اصلاح ساختار سیستم‌های گرمایشی و دوگانه سوز کردن مشعل‌ها و موتورخانه‌ها اولین گام در برنامه‌های کوتاه مدت مقابله با شرایط ناترازی گاز طبیعی است و صاحبان صنایع، این امر را جدی بگیرند.
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: از راهکار‌های مقابله با معضل ناترازی گاز طبیعی می‌توان به ذخیره سازی، بهینه سازی و اصلاح الگوی مصرف در بخش‌های مختلف اشاره کرد ضمن اینکه دوگانه سوز کردن سیستم‌های گرمایشی و تهیه مخازن و تامین سوخت دوم برای مواقع اضطراری لازم است.
او با بیان اینکه اولویت ما در شرایط ناترازی گاز طبیعی، تامین سوخت مشترکین خانگی است، گفت: زیرساخت‌های گازرسانی در استان طی سال‌های اخیر تقویت شده است به طوری که پروژه خط انتقال دوم گاز به استان با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی نوید بخش تامین امنیت انرژی استان است، اما اصلاح الگوی مصرف و بهینه سازی تاسیسات و تجهیزات همیشه باید مدنظر باشد.
سید متین اصلاح الگوی مصرف در بخش مشترکین خانگی، عمومی و اداری را از برنامه‌های میان مدت شرکت گاز استان عنوان و اظهار کرد: ما بیش از استاندارد‌های جهانی مصرف می‌کنیم و اقدامات موثر و عملی جهت کاهش آن ضروری است.
او با اشاره به آمادگی کامل شرکت گاز استان اردبیل برای ورود به فصل سرما و ارائه خدمات و گازرسانی پایدار و ایمن به مشترکین گفت: مشترکین خانگی همیار واقعی شرکت گاز هستند و همراهی مردم در شرایط ناترازی گاز طبیعی یاری رسان ما بوده و هست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.