سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبادل تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دانشگاه آستراخان

تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دانشگاه پزشکی آستراخان در حاشیه بیست و ششمین مجمع اتحادیه دانشگاه‌های دولتی حاشیه دریای خزر منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دانشگاه دولتی آستراخان که پیش از این به صورت ارتباط تصویری منعقد شده بود، در  برگزاری بیست و ششمین اتحادیه دانشگاه های حاشیه دریای خزر و با حضور مهدی آکوچکیان - سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استراخان، فی مابین دو دانشگاه تبادل شد.

در این تفاهم نامه منعقده فی مابین دانشگاه پزشکی آستراخان روسیه و علوم پزشکی گیلان ، توافق شده است تا در راستای ایجاد، گسترش، توسعه و تقویت روابط بین طرفین بر اساس اشکال مختلف همکاری و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

 دانشگاه علوم پزشکی گیلان مسئول زیرکمیسیون علوم پزشکی وابسته به اتحادیه دانشگاه های حاشیه دریای خزر است که با هدف بررسی طیف گسترده ای از تحقیقات عمومی و بالینی تشکیل شده است.

گفتنی است؛ با همت مدیریت امور بین الملل، دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سیستم رتبه بندی جهانی Times Higher Education نمایه و صاحب رتبه ۸۰۰-۶۰۰ دانشگاه های علوم پزشکی شد.

در این راستا و در گزارش رتبه بندی دانشگاه‌های آسیایی سال ۲۰۲۴ از جمهوری اسلامی ایران، تعداد ۷۵ دانشگاه حضور داشته اند که دانشگاه علوم پزشکی گیلان در رتبه ۳۷ قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.