سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرواز پاراگلایدرسوار‌ها بر فراز آسمان کازرون

مسابقات کشوری پرواز با پاراگلایدر بر فراز تالاب پریشان کازرون برگزار شد.

حمیدرضا پدرام رئیس انجمن ورزش‌های هوایی فارس اظهار کرد:  در مسابقات کشوری پرواز با پاراگلایدر که در سایت پروازی میان کتل و دریاچه پریشان کازرون برگزار شد، ۸۵ خلبان پاراگلایدر در بخش بانوان و آقایان به مدت ۵ روز با هم به رقابت پرداختند که با تعیین نفرات برتر به پایان رسید.

او ادامه داد: این مسابقات با هدف حفظ میراث طبیعی جنگل‌های زاگرس و با عنوان بلوط کاپ برگزار شد و شرکت کنندگان در ۴ بخش پروازی رقابت کردند.

پدرام اضافه کرد: در بخش پودیوم اورآل مهرشاد نظری نسب از تهران به مقام قهرمانی دست یافت، کاظم قلی‌پور از فارس و وحید امیریوسفی از اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

 رئیس انجمن ورزش‌های هوایی فارس بیان کرد: در بخش پودیوم اسپرت هم محمد سمنانی از اصفهان نشان طلا، سهیل باریکانی از تهران نشان نقره و محمدرضا رادمهر از گلستان نشان برنز را به دست آوردند.

او تصریح کرد: همچنین در بخش پودیوم فان، امین خانی از تهران بر سکوی قهرمانی ایستاد، عسل محسنی از تهران نایب قهرمان و رویا پورمحتریان از هرمزگان هم صاحب مقام سوم شد.

 رئیس انجمن ورزش‌های هوایی فارس ادامه داد: در بخش پودیوم بانوان، فاطمه افتخاری از اصفهان قهرمان شد و شبنم صابری از مازندران و عسل محسنی از تهران به ترتیب مقام دوم تا سوم را کسب کردند.

او گفت: در مراسم اختتامیه این مسابقات، از خانواده شهیدان محیط زیست این شهرستان شهید قلی بیرامی، شهید سیدحسین حسینی و شهید اردشیر امینی تقدیر شد.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.