سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد امام جمعه یاسوج از بلاتکلیفی پتروشیمی گچساران

امام جمعه شهر یاسوج گفت: مسئولان به موضوع پتروشیمی گچساران ورود کنند زیرا صنایع پتروشیمی از اهمیت بالایی برای کشور برخوردار است.

 آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، دوری از گناه و معصیت، گفت: دنیا یک گذرگاهی است که انسان با هر کارنامه‌ای از آن عبور خواهد کرد و این کارنامه اعمال اوست که در قیامت می تواند او را از انسان های گناهکار جدا کند. 
 
خطیب نماز جمعه یاسوج با اشاره به بلاتکلیفی پتروشیمی گچساران افزود: مسئله پتروشیمی گچساران که با هزینه‌های بسیار سنگین راه اندازی شد اکنون تولیدات آن به هدر می‌رود، مسئولین باید به این مهم ورود و مشکلات آن را پیگیری کنند که چرا طرحی که با هزینه‌های هنگفت شروع و به مرحله بهره‌برداری رسید به این سرانجام دچار شد.
 
آیت‌الله حسینی با اشاره به برخی مشکلات شیر خشک در بازار افزود: مسئولان باید خاطیان و متخلفانی که باعث بروز این مشکل در بازار شدند را شناسایی و برخورد کنند. 
 
امام جمعه یاسوج یادآوری کرد: روز ملی کاهش بلایای طبیعی را درپیش داریم که ما باید در ساخت‌وساز‌ها استحکامات لازم را مورد توجه قرار دهیم.
 
نماینده ولی فقیه در استان اشاره به مناسبت‌های پیش رو بیان کرد: فردا شنبه مصادف با ولادت امام حسن عسکری (ع) است که این روز خجسته را محضر امام عصر (عج) و همه شیعیان و مسلمانان عالم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، 
 
وی تأکید کرد: امروز جبهه اسلام، جبهه انقلاب و جبهه مقاومت در جنگ با جبهه استکبار جهانی است که این شرایط خاصی است، الآن رزمندگان در خط مقدم با آن رژیم‌های جنایتکار در حال جنگ هستند، ۷۵ سال است که این رژیم منحوس توسط استعمار انگلیس خبیث پایه‌گذاری شد و کار آنها جنگ و تبع آن کشتار انسان‌های بی‌گناه است.
 
امام جمعه یاسوج یادرآور شد: اگر بین کشور‌های اسلامی این هماهنگی، اتحاد و همکاری لازم ایجاد شود، اسرائیل غاصب ریشه‌کن می شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.