سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۷ تصفیه‌خانه فاضلاب کشور تا پایان سال

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از بهره برداری ۷ تصفیه خانه فاضلاب کشور تا پایان سال خبر داد.

هاشم امینی مدیرعامل آبفای کشور با بیان اینکه ۲۷۷ تصفیه‌خانه فاضلاب با ظرفیت ۶ میلیون متر مکعب در شبانه‌روز در مدار بهره‌برداری است، گفت: ۱۰۰ تصفیه‌خانه با ظرفیت دو میلیون مترمکعب در شبانه‌روز در حال ساخت است که امیدواریم با اختصاص به‌موقع بودجه، این تعداد تصفیه‌خانه هم به مدار بهره‌برداری برسند.

اوبا اشاره به اینکه تا پایان سال در پنج استان تهران، خوزستان، کرمان، فارس و گیلان هفت تصفیه‌خانه به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران با ۲۳۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز بیش‌ترین ظرفیت را دارد که با افتتاح مدول‌های ۷ و ۸ این تصفیه‌خانه تمامی مدول‌های آن تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل آبفای کشور ادامه داد: تصفیه‌خانه‌های بندر انزلی در گیلان با ظرفیت ۱۲ هزار مترمکعب و تصفیه‌خانه فاضلاب کرمان با ظرفیت ۹۰ هزار متر مکعب در شبانه‌روز در ماه‌های بهمن و اسفندماه به بهره‌برداری می‌رسد.

امینی با اشاره به این‌که در حوزه روستایی هم تعداد ۵۴ تصفیه‌خانه با ظرفیت ۲۶ هزار مترمکعب در شبانه‌روز در مدار بهره‌برداری قرار دارد، گفت: تعداد ۹۲ تصفیه‌خانه با ظرفیت ۴۶ هزار مترمکعب در شبانه‌روز در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان سال از این تعداد ۱۰ تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی در ۱۴ روستا به بهره‌برداری برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.