سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی:

سیاست شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن اجرا می‌شود

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: ما در طرح نهضت ملی مسکن صرفا به دنبال خانه سازی نیستیم و سیاست شهرسازی با تامین زیرساخت‌ها و خدمات روبنایی را دنبال خواهیم کرد.

مسعود بیات منش در سفر خود به استان قم و در حاشیه بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان اظهار کرد: وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان قم نسبت به میانگین کشوری بالاتر است و با اختلاف قابل قبولی پروژه‌های خوبی شروع شده و در حال احداث است.

وی افزود: تاکنون ساخت ۴۲ هزار واحد مسکونی در قالب طرح حمایتی در استان قم شروع شده است.

بیات منش تصریح کرد: طرح نهضت ملی مسکن با قوت توسط دولت، وزارت راه و شهرسازی و ادارات کل راه و شهرسازی استان به عنوان دبیر شورای مسکن ادامه خواهد داشت و مردم بابت صاحب خانه شدن اطمینان خاطر داشته باشند.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در خصوص چالش‌های پیش روی طرح توضیح داد: بانک‌های عامل طرح نهضت ملی مسکن، برای تامین مالی و عقد قرارداد مابقی پروژه‌ها با جدیت بیشتری ورود داشته باشند تا مردم متحمل فشار کمتری شوند.

وی افزود: بحث تامین زیرساخت‌ها برق، آب و گاز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به این که به زودی این پروژه‌ها تحویل متقاضیان خواهد شد طراحی و اجرای زیرساخت‌ها اولویت دارد.

بیات منش تصریح کرد: سهم یک سوم تعیین شده دولت و راه و شهرسازی با پیشرفت پروژه‌ها و اجرای زیرساخت ها، به شرکت‌های خدمات رسان و زیرساختی پرداخت خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.