سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی طرح های آبفا جذب شده است

مدیر عامل آبفا البرز از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی طرح های شرکت آب و فاضلاب استان البرز در سال ۱۴۰۲ در مهلت قانونی خبر داد.

حمیدرضا نامداری گفت: اعتبار مصوب طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای شرکت آب و فاضلاب البرز در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸ هزار و ۷۸۱ میلیارد ریال و مبلغ تخصیص یافته میزان ۶ هزار ۴۱۷ میلیارد ریال بوده که با برنامه ریزی مدون و وفاق سازمانی تمامی اعتبارات تخصیصی جذب شد.

وی بیان کرد:از این مبلغ میزان ۳ هزار و ۷۵۴ میلیارد ریال به صورت نقدی و میزان ۲ هزار و ۶۶۳ میلیارد ریال نیز در قالب اسناد خزانه اسلامی تخصیص یافت و در موعد مقرر و به طور کامل هزینه شده که سهم طرح های روستایی استان، مبلغ یک هزار و ۶۱ میلیارد ریال بوده است.

نامداری نتیجه اعتبار هزینه شده در حوزه آب را اجرای حدود ۲۲ هزار و ۳۰۰ متر عملیات اصلاح و بازسازی شبکه، ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر توسعه خطوط انتقال، افزایش ظرفیت تصفیه خانه‌های آب به میزان ۲۳۱ لیتر بر ثانیه، احداث ۱۴ هزار و ۲۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب، حفر ۱۷ حلقه چاه، احداث ۶۵۰ مترمربع بنا و دیوار کشی و در حوزه فاضلاب نیز افزایش ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب کرج، شهر جدید مهستان و اجرای شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.