سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۷ میلیارد تومان البسه قاچاق در شمال تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۳ هزار و ۲۴۹ ثوب البسه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۷ میلیارد تومان برآورد کردند.

سرهنگ مهدی افشاری رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ روز پنجشنبه درباره این میزان کشفیات در تهران اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران پلیس در تهران، در نهایت این ماموران موفق به کشف محل فروش البسه قاچاق در محدوده شمال پایتخت شدند.

به گفته وی در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری البسه خارجی قاچاق فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی در فروشگاهی در سعادت آباد دپو و نگهداری می‌شود.

وی ادامه داد: کالا‌های قاچاق کشف شده شامل تعداد ۶۷۸ جفت کتانی، ۷۲۵ ثوب پوشاک خارجی، یک هزار و ۱۵۳ ثوب تیشرت، ۵۶۳ ثوب شلوار، ۶۲ عدد کلاه و ۶۸ عدد ساک ورزشی خارجی که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مراجع قضایی معرفی شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را در این کلانشهر بیش از هفت میلیارد تومان اعلام کردند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌شود.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس برقرار کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.