سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق حمایت قضایی برای افتتاح پل الله آباد رفسنجان طی ۲ ماه آینده

رییس دادگستری شهرستان رفسنجان از احداث و افتتاح پل در الله آباد شهرستان رفسنجان طی ۲ ماه آینده با پیگیری ویژه دستگاه قضایی خبر داد.

حسین رمضانی زاده گفت: در بازدید رئیس دادگستری، دادستان، رئیس شورای شهر و رئیس اداره آب منطقه‌ای رفسنجان از پل الله آباد و در جلسه‌ای که با همین موضوع در دادگستری شهرستان برگزار شد، مقرر شد که احداث و افتتاح پل الله آباد تا ۲ماه آینده انجام شود.

وی افزود: با احداث پل جدید بر روی رودخانه فصلی، ضمن رفع مشکل آب‌گرفتگی در زمان بارندگی، ایمنی جاده‌ای اهالی منطقه الله آباد نیز ارتقا می‌یابد.

این مقام قضایی ادامه داد: احداث این پل علاوه بر تسهیل در تردد ساکنین، موجب رضایتمندی مردم نیز خواهد بود، زیرا در فصل پاییز قرار داریم و احتمال جاری شدن سیل در مسیر رودخانه‌ها در این فصل و زمستان وجود دارد و نباید مسیر رودخانه مسدود باشد، چرا که مسدود شدن مسیر رودخانه‌ها احتمال خطرات برای اهالی منطقه را افزایش می‌دهد.

وی افزود: احداث پل در الله آباد رفسنجان ظرف ۲ ماه آینده منوط به جاری نشدن رودخانه در این ایام خواهد بود که در صورت جاری شدن باعث کندی سرعت ساخت پل مذکور خواهد شد.

رییس دادگستری شهرستان رفسنجان تصریح کرد: از شورای شهر، شهرداری و اداره آب منطقه‌ای تشکر می‌کنیم که به طور جد پیگیر احداث پل منطق الله آباد هستند و امیدواریم این همدلی بین مسئولان بیشتر خواهد شد تا رضایتمندی همشهریان ارتقا یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.