سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۴۱ درصدی طرح کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از طرح کنترل و نظارت بر یک هزار و ۵۱۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان خبر داد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از طرح کنترل و نظارت بر یک هزار و ۵۱۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای این استان درقالب ۹۷مانور طی نیمه نخست  امسال خبر داد که این تعداد افزایش ۴۱ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

تیمور باقری در گفتگو با ایسنا، بیان کرد: در ۶ ماهه نخست سالجاری، تعداد ۱۵۱۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در قالب ۹۷ مانور، مورد کنترل و نظارت قرار گرفتند که این میزان افزایش ۴۱ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

وی افزود: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد ناوگان حمل و نقل عمومی توسط این اداره‌کل به طور مستمر در حال اجرا است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در بحث کنترل‌های میدانی ناوگان مسافری، رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی، اسناد و مدارک حمل و نقلی و صورت وضعیت در دستورکار قرار دارد، ادامه داد:در بخش ناوگان باری نیز اقداماتی از قبیل کنترل اسناد حمل (بارنامه)، بررسی فرار بار، کنترل تجهیزات ایمنی، کنترل مندرجات بارنامه، کنترل مدارک هویتی راننده و ناوگان، کنترل کالا‌های بدون بارنامه و کنترل تناژ بار و کرایه حمل انجام می‌شود.

باقری در پایان یادآورشد: نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جمع‌بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱،۱۲و۱۴ استانی ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رأی لازم صادر شود.

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.