سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار کهک:

همفکری دستگاه‌ها در حوزه گردشگری ضرورت دارد

فرماندار کهک، بر هم‌افزایی و همفکری همه دستگاه‌ها در حوزه گردشگری تأکید کرد.

به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم؛ علیرضا گلچین روز چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ در نشست تخصصی «اقتصاد گردشگری، با محوریت نقش گردشگری در توسعه اقتصادی و وفاق ملی و تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری (مدظله عالی) و ریاست‌جمهوری درباره گردشگری و وفاق ملی» که در سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستان کهک ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری وجود دارد.

فرماندار کهک با اشاره به نزدیکی شهر کهک به شهر قم افزود: از جمله مراکز گردشگری در این شهرستان می‌توان به بقاع متبرک امامزادگان (ع)، منزلگاه ملاصدرا و برف‌انبار اشاره کرد.

او به برخی از طرح‌های در دست انجام این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: اگر به دنبال رشد و توسعه در حوزه گردشگری در شهرستان کهک هستیم، باید تلاش نماییم، زمینه حضور سرمایه‌گذار را در این شهرستان فراهم کنیم.

او با اشاره به تازه‌تأسیس بودن شهرستان کهک، اطلاع‌رسانی و معرفی مراکز گردشگری و تاریخی این شهرستان را ضروری دانست.

علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، روح‌الله امراللهی رئیس شورای اسلامی شهر قم، محمد ایرانی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم و شهاب علی‌عرب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم سخنران دیگر این نشست تخصصی بودند.

همچنین در این نشست تخصصی تعدادی از شرکت‌کنندگان دیدگاه‌ها و پیشنهاد‌های خود را بیان کردند و مسئولان حاضر در جلسه نیز پاسخگوی پرسش‌های مطرح‌شده بودند.

در این نشست تخصصی؛ پیشکسوتان بخش گردشگری، فعالان بخش خصوصی در حوزه گردشگری و تعدادی مسئولان و کارشناسان دستگاه‌های مختلف دولتی از جمله سرهنگ فرامرزی رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان قم، محمدرضا حاجی‌رضا رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم، مرتضی خوش‌لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان قم، علیرضا خاکی مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، علی رمضانی رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم و … حضور داشتند.

در پایان این نشست تخصصی به مناسبت هفته گردشگری از تعدادی از پیشکسوتان بخش گردشگری، فعالان بخش خصوصی در حوزه گردشگری و مدیران دستگاه‌های دولتی استان قم با اهدای تندیس و لوح سپاس تقدیر و تشکر شد.

همچنین یک نهال زیتون به عنوان درخت یادبود هفته گردشگری با شعار صلح و دوستی (مهر ۱۴۰۳) در محوطه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم با حضور تعدادی از مسئولان و فعالان بخش خصوصی در حوزه گردشگری کاشته شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.