سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه/ شمار شهدای رسانه از آغاز جنگ به ۱۷۶ نفر رسید

یک خبرنگار دیگر بر اثر بمباران منطقه جبالیا در شمال نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید تا با شهادت این خبرنگار، شمار شهدای رسانه از آغاز جنگ علیه غزه و در سیصد و شصت و نهمین روز از تجاوز اشغالگران به ۱۷۶ نفر افزایش یابد.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما نیوز، «محمد الطنانی» خبرنگار و عکاس شبکه ماهواره‌ای الاقصی در حمله ارتش اشغالگر صهیونیستی به منطقه میدان ابو شرخ در جبالیا در شمال نوار غزه به شهادت رسید.

در این حمله، سه خبرنگار دیگر نیز زخمی شده‌اند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد با شهادت این خبرنگار شمار شهدای رسانه از آغاز جنگ علیه غزه به ۱۷۶ نفر افزایش یافت.

این در حالی است که در سیصد و شصت و نهمین روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این باریکه از زمین و هوا در معرض حملات اشغالگران قرار دارد.

پایگاه العربی الجدید در گزارشی در این باره آورده است: با ورود جنگ به سیصد و شصت و نهمین روز خود، اشغالگران اسرائیلی خواستار تخلیه سه بیمارستان در شمال غزه شده و هشدار داده‎‌اند که این مراکز درمانی به سرنوشت بیمارستان الشفاء دچار خواهد شد و ویرانی و قتل و بازداشت، پایان آنها خواهد بود.

این در حالی است که شرایط انسانی در شمال غزه به ویژه پس از حمله گسترده ارتش اشغالگر به «بیت حانون، بیت لاهیا و جبالیا» بغرنج‌تر شده است؛ محاصره شدیدی از سوی اشغالگران بر این مناطق وجود دارد و اجازه رسیدن آب، خوراک و دارو به این مناطق داده نمی‌شود.

همچنین ارتش اشغالگر حومه بیمارستان «کمال عدوان» در «بیت لاهیا» را با توپخانه و پهپاد هدف قرار داد و مانع از تردد در اطراف آن شد.

اشغالگران با تشدید حملات خود از مدیر این بیمارستان خواستند که ظرف ۲۴ ساعت بیمارستان را تخلیه کند.

اکنون شمار شهدای غزه به مرز ۴۲ هزار شهید و شمار زخمی‌ها نیز به به مرز ۹۸ هزار نفر نزدیک می‌شود.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.