سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل صنایع معدنی وزارت صمت مطرح کرد؛

پیشرفت زنجیره ارزش معدنی کشور با آغاز انجام اکتشافات عمیق

علی‌قلی‌زاده گفت: درصدد هستیم با انجام اکتشافافت عمیق و با برنامه ریزی مناسب، زنجیره ارزش منطقه را در راستای زنجیره ارزش کشور جلو ببریم.

امیر علی‌قلی‌زاده مدیرکل صنایع معدنی وزارت صمت در بازدید از پروژه آهن اسفنجی سنگ آهن مرکزی ایران-بافق گفت: پروژه خوبی است که در راستای تکمیل زنجیره ارزش شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق اتفاق افتاده و نسبت به پروژه‌های مشابه در زمان مشابه، پیشرفت خوبی داشته است. 

او افزود: خود مجموعه سنگ آهن تامین کننده اصلی خوراک مجموعه است که از جمله شرایط خوب این پروژه است. 

او خاطرنشان کرد: محصولی که به دنبالش هستند محصول صادرات محوری است که ارزآوری خوبی می‌تواند برای کشور و منطقه داشته باشد. 

علی‌قلی‌زاده گفت: اکتشاف مجموعه‌های معدنی در کشور ما دچار عقب افتادگی و وقفه شده است، اما با این حال در سه سال گذشته با شروع یک طرح با همکاری ایمیدرو و زمین شناسی کشور، اقدامات خوبی در زمینه اکتشاف انجام شده است. 

او ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم در این مناطق ظرفیت‌های معدنی خوبی را شناسایی کنیم و به مرحله تولید برسانیم و در زمینه اکتشاف با توان بیشتری جلو برویم. 

مدیرکل صنایع معدنی وزارت صمت ییان داشت: خواهیم توانست با استفاده از این ظرفیت و با برنامه ریزی مناسب، زنجیره ارزش منطقه را در راستای زنجیره ارزش کشور جلو ببریم. 

او تصریح کرد: اگر بخواهیم منطقه‌ای و استانی نگاه کنیم کار اشتباهی است و باید به صورت کشوری نگاه کنیم و برای آن ارزش گذاری کنیم. 

گفتنی است مدیرکل صنایع معدنی وزارت صمت در سفر خود به بافق از پروژه آهن اسفنجی سنگ آهن مرکزی ایران-بافق، فولاد کسری بافق با ۳۷ درصد پیشرفت و مجتمع فولاد بافق بازدید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.