سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یدیعوت آحارنوت: اسرائیل در باتلاق لبنان غرق می‌شود

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» با اشاره به افزایش قدرت حملات موشکی حزب الله نوشت: اسرائیل در باتلاق لبنان غرق خواهد شد همانگونه که ایران و رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس می‌خواهند.

 «یدیعوت آحارنوت» با اشاره به اینکه حزب الله لبنان در حال سازماندهی مجدد صفوف خود است، افزود: حملات موشکی حزب الله بر عمق اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی فلسطین) تشدید شده و تاثیر این حملات رو به افزایش است.

این روزنامه صهیونیستی با اشاره به وعده‌های داده شده از سوی مقامات رژیم صهیونیستی برای بازگرداندن صهیونیست‌های آواره شده از شهرک‌های شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین، تصریح کرد که صحبت از بازگشت صهیونیست‌های ساکن شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین به یک رویا تبدیل شده است.

«یدیعوت آحارنوت» با اشاره به اینکه قدرت نظامی حزب الله رو به افزایش است، نوشت: اسرائیل در باتلاق لبنان غرق می‌شود همانگونه که ایران و «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس می‌خواهند.

در این پیوند، شبکه تلویزیونی المیادین با اشاره به برتری رزمندگان حزب الله لبنان در نبرد زمینی با ارتش رژیم صهیونیستی در مرز با سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد که رژیم اشغالگر با وجود گذشت ۹ روز از حمله زمینی خود هنوز نتوانسته است هیچ نقطه مرزی لبنان را تصرف کند.

به گزارش خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از نیمه شب گذشته تاکنون مقاومت اسلامی لبنان سه بار با پیشروی دشمن صهیونیستی برای تصرف سه منطقه در این کشور مقابله کرده است.

اخیرا حزب الله لبنان با انتشار یک اینفوگرافیک اعلام کرد که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ تا هشتم اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳) در مجموع سه هزار و ۱۹۴ عملیات علیه مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داده است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط مقاومت اسلامی لبنان، عملیات‌های حزب الله در طول یک سال گذشته به تخلیه ۱۰۰ شهرک صهیونیست‌نشین و فرار بیش از ۳۰۰ هزار شهرک‌نشین از خانه‌هایشان منجر شده است.

حزب‌الله همچنین اعلام کرد که در این عملیات‌ها، عمق اراضی اشغالی تا ۱۵۰ کیلومتر هدف قرار گرفته شده و شهرک‌های صهیونیست‌نشین تا شعاع سی کیلومتری از مرز لبنان تخلیه شده‌اند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.