سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش موثر خیرین مدرسه ساز در محرومیت زدایی

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: خیرین مدرسه ساز در محرومیت زدایی و توسعه عدالت آموزشی نقش بسزایی دارند.

رضا رضایی درنشست با خیرین مدرسه ساز با اشاره به پراکندگی استان و گستره آموزشی بیش از یکهزار کیلومتری، گفت: استان کرمان در زمینه تجزیه و تحلیل امتحانات نهایی رتبه دهم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: کسب این رتبه در حالی است که تفاوت نمرات آموزشی در مناطق شمالی و جنوبی استان قابل توجه است و اگر این تفاوت نبود استان کرمان جز ۵ استان برتر کشور در این زمینه است.

رضایی با اشاره به بهره برداری از ۶۹ مدرسه در استان در ابتدای سال تحصیلی جاری تصریح کرد: آموزش و پرورش استان در زمینه تعداد فضا‌های آموزشی به بهره برداری رسیده در سال جاری رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داده است.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه سوم کشوری آموزش و پرورش استان در زمینه متراژ فضا‌های آموزشی به بهره برداری رسیده خبر داد و اظهار کرد: استاندارد سازی و بهسازی فضا‌های آموزشی رویکرد اصلی آموزش و پرورش استان است.

 رضایی با اشاره به ضرورت جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان گفت: وضعیت تحصیلی دانش آموزان لازم التعلیم را خانه به خانه، محله به محله، شهر به شهر و مدرسه به مدرسه دنبال می‌کنیم.

وی  تصریح کرد: شما خیرین بخشی از نظام تعلیم و تربیت هستید که بطور غیر رسمی فرهنگ فداکاری و ایثار و ارزش‌های قرآنی و انسانی را در فضای جامعه ساری و جاری می‌کنید.

 رضایی با بیان اینکه رویکرد‌های عدالت بخشی خیرین نشان می‌دهد که این ظرفیتی بی بدیل است، گفت: بابت این فضای همدلی و همراهی که بین اتاق بازرگانی و جامعه خیرین استان وجود دارد، از شما خیرین عزیز قدردانی می‌کنم.

برچسب ها: آموزشی ، خیرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.