سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون:

شهرستان کازرون با عکس‌های شهدا مزین می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: در آستانه کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس و اجلاسیه هزار و ۳۰۰ شهید کازرون، این شهرستان با عکس‌های شهدا مزین می‌شود.

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۳۰۰ شهید شهرستان کازرون اظهار کرد: در آستانه کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس و اجلاسیه هزار و ۳۰۰ شهید کازرون، این شهرستان با عکس‌های شهدا مزین می‌شود.

او ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومان جهان در مقابل همه زورگویان جهان ایستاده و ان شاءالله تا پیروزی نهایی مقابله خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: با توجه به اجلاسیه هزار و ۳۰۰ شهید کازرون با جلسات هماهنگ شده با فرمانداری، بخشداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان ان شاءالله شهرستان و بخصوص روستا‌ها با عکس‌های شهدا در ورودی‌ها و نقاط خاص شهر و روستا مزین خواهد شد.

او ادامه داد: در آستانه اجلاسیه هزار و ۳۰۰ شهید شهرستان کازرون همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها با اتحاد و همبستگی در جهت برگزاری هرچه با شکوه‌تر اجلاسیه شهدای شهرستان در روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه در ورزشگاه شهدای کازرون واقع در خیابان سعدی همکاری دارند.

برچسب ها: شهدا ، عکس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.